Första upplagan var nominerad till Årets Marknadsföringsbok 2017. Andra upplagan är ännu bättre :)

Första upplagan var nominerad till Årets Marknadsföringsbok. Andra upplagan är ännu bättre :)

En masterpiece.
Alla borde läsa den!
— Joakim Thulin – Head of Strategic Insight, Berghs School of Communication

JAKTEN PÅ KÄNSLAN

Jakten på känslan är en delikat blandning av teori och inspiration, som tar upp och genomlyser vår tids nya valuta; känslan. Som läsare kommer du få mängder av aha-upplevelser och med lättsmälta metoder och exempel kommer du snabbt kunna etablera ett nytt sätt att bemöta dina kunder och medarbetare.

Jakten på känslan finns till för att du ska kunna öka värdet på ditt företag och vara med att förbättra upplevelsen av den värld vi lever i. Kort och gott; en inspirerande handbok i upplevelsedesign.

Boken är en lustfylld upplevelse i sig – även för den som normalt sen inte gillar att läsa böcker. Det går utmärkt att läsa ett uppslag i taget och reflektera över det.

Jakten på känslan passar företagsledare, marknadsförare, HR-personer, innovatörer, CX-missionärer och andra som behöver få en inspirations-boost. Både den mest erfarna kommunikatören och nybörjaren kommer att hitta sin vinkel på ämnet.

Nu är andra upplagan ute i butik!

Beställ direkt på Bokus.com